Phorum: speed & power.

Forum Colo Hauteville

Discussion :

Options :

Jeg er bekymret over

Auteur: Labi1995

Date: 17 septembre 2019, 08:30

Jeg begyndte straks at t?nke, "ja, Brooks lancere det er!", Men han begr?nsede mig lidt ved at styre mig mod et par muligheder, som i det mindste b?d p?Nike Air Max Thea Womens noget d?mpning. Vi startede med den nye Brooks Ghost 3. Jeg kunne godt lide dem, men de var lidt tunge (vejede ind p? 11 oz.) Og en smule Nike Air VaporMax Mujer lun. Vi pr?vede derefter Mizuno Wave Rider 13. Helt Nike Air Presto Femme klart lettere, og jeg kunne is?r bem?rke den reducerede h?jde p? h?len. Jeg havde et lignende indtryk med Asics DS-Trainers. Imidlertid f?lte ting stadig en smule, og da jeg n?vnte mine bekymringer over mine t?negle, spurgte Vince “var det din pinky?” Efter mit “ja” svar, svarede han, “ja, s? har du brug for en bred sko. ”Hvis skoene var for korte, ville du have problemer i din store t?. Jeg havde aldrig overvejet dette f?r. Wow, hvilket V8 ?jeblik (og du skulle tro, at min podiatrist ville have p?peget det for mig)! S? han bragte Mizunos og Asics ud i 2E'er, og jeg pr?vede dem begge endnu et fors?g. Lad mig nu oplyse min mindre oksek?d med Asics-sko Nike Air Vapormax Damen - de g?r ikke skolisserne lange nok til at dobbeltknute, s? jeg gentog konstant mine Gel-1150'er. Og ja, jeg ved, at jeg kunne s?tte Nike Air Force 1 Damen nye sn?reb?nd, men se afsnit 3. Da de begge f?lte sig ens p? en pr?vek?rsel, gik jeg med Mizunos. Og Adidas Superstar Mujerjeg vil v?re ?rlig, jeg kunne godt lide den m?de, de s? ud p?. S? her er indtrykket efter omkring 30 mil p? Mizunos - hvilken kontrast til mine tidligere sko. Du kan absolut f?le vejen i disse - faktisk f?ler jeg at jeg griber fat i vejen, mens jeg l?ber. Som mange ting i livet, kan denne styrke dog ogs? v?re deres st?rste svaghed - Jeg er bekymret over, hvordan de vil f?le sig p? maratonafstanden. S? jeg vil opbygge afstanden langsomt og bruge dem til kun stepback lange l?b, hurtighedsarbejde og lette l?b oprindeligt (stadig blandet med Nike). Jeg bem?rkede ogs? nogle ?ndringer i, hvordan mine muskler Nike M2k Tekno Mujer f?lte sig under tr?ning - der var mere ?mhed p? det f?rste l?b i mine indre skinneben og hamstrings, som jeg formoder skyldes, at jeg Nike Air Max 270 Femme er vant til en lille ?ndring i mit gang (men kan have v?ret fra halens ende af en h?rd l?bsuge). Shin-emnerne er forsvundet, men hamstrings faldt stadig lidt strammere end normalt. Den nederste h?l sammenlignet med Nike ser ud til at tvinge (tillader?) Mig til at v?re mindre af en h?lespiss (og ?rligt var jeg allerede overrasket over, hvor lidt slid Nike havde p? h?len (se nedenfor), sammenlignet med de to par, jeg ejede sidste ?r), og jeg er sikker p?, at det tvinger nogle justeringer i min bev?gelse. S? tiden vil vise sig. Det er vanskeligt at k?re “kontrollerede eksperimenter” under k?rsel, da der er for mange variabler, som vi ikke kan kontrollere (tr?thed og vejr, is?r). Hvis ?mheden forts?tter, vil jeg g? tilbage og pr?ve Brooks Ghost 3'erne (hvilket jeg m?ske alligevel g?r). Men nu ved jeg (a) jeg har brug for brede sko, Nike Air Max 270 React Femme og (b) jeg har ikke brug for meget stabilitet, og det er faktisk modproduktivt, s? jeg vil tage klogere skovalg fra dette punkt og frem. Og jeg forudser stadig en performancetr?ner i min fremtid, i det mindste til kortere l?b. Jeg lytter til en af ??Teds “Food Rants” p? en nylig episode af hans podcast (Episode 19 for at v?re n?jagtig - her er Itunes-linket), og var imponeret over hans vilje til at udtrykke sine f?lelser om emnet b?rnefedme s? kraftigt som han gjorde. Han er en fyr, der virkelig bekymrer sig om velf?rd for vores nationers unge mennesker, og han gav en lidenskabelig forklaring i den episode om, hvorfor fedmeepidemien potentielt endda er et problem fra et nationalt sikkerhedsm?ssigt synspunkt. Jeg f?lte mig tvunget til at sende en besked til Ted ang?ende hans l?n, og han var venlig nok til at placere den som ?bningssegmentet Nike Air Max 97 Dámské til sin seneste episode (# 22), hvor han og Megan fra podcasten Run Vegan Run diskuterer deres tanker om ern?ring og fedme. Teds podcast er dit abonnement v?rd, men i det mindste anbefaler jeg, at du tjekker afsnit 19 og afsnit 22. Jeg vil meget gerne h?re, hvad du synes! Jeg har besk?ftiget mig med en velkendt br?ndende fornemmelse i mine kalvemuskler. uge (prim?rt den lavere kalv, eller soleusmuskel). Jeg troede, at jeg var vokset op af dette p? grund af min regelm?ssige l?b i minimalistiske sko, men efter 15 miles i varmen p? s?ndag, efterfulgt af 3,1 miles i min Vibram Fivefingers Bikilas p? mandag, og derefter endnu 5+ i Bikilas p? onsdag, min benene var temmelig stegt.
Voir:
Options:
Sujet(s) Lu Ecrit par Déposé le
Jeg er bekymret over 131 Labi1995 17/09/19 08:30

Options :

Seules les personnes enregistrées peuvent poster sur ce forum.