Phorum: speed & power.

Forum Colo Hauteville

Discussion :

Options :

ik het deed tijdens de

Auteur: Labi1995

Date: 20 mai 2019, 08:26

Ik wist al heel vroeg in de race dat het niet mijn dag zou worden. Zelfs Nike Air Max 90 Femme tijdens de eerste paar downhill-mijlen voelde ik dat mijn quads niet vers waren en ik wist vrij zeker dat ze me op een gegeven moment ernstige problemen zouden geven (wat ze zeker hebben gedaan). Mijn vermoeden is dat ze nog niet 100% terug waren na het slaan van de HAT 50K met zijn waanzinnig heuvelachtige loop - een ding dat ik in de loop der jaren heb geleerd, is dat mijn lichaam minstens vier volledige weken nodig heeft om te herstellen van een marathon, en de HAT Run sloeg mijn quads veel Nike Air Max 2017 Dam slechter af dan welke marathon ooit heeft gehad. Ik heb er geen spijt van dat ik HAT loop - zoals Boston, het was een onvergetelijke ervaring.
De enige gedachte die in mijn hoofd bleef gaan over die vroege kilometers was "vertragen!" Ik wist dat ik te snel rende - in feite was mijn vroege tempo sneller dan dat ik in mijn BQ-marathon in oktober Nike Air Max 90 Mens Blue rende. Ik denk dat het feit dat iedereen om mij heen hetzelfde tempo aanhield, het moeilijk maakte voor mij om te kalmeren, zelfs als ik wist dat het slim was om te doen. De eerste kilometers lopen zoals ik deed was pure domheid en ik betaalde slecht voor de fout. Het duurde ook niet lang voordat ik warm begon te worden. In tegenstelling tot de kou en de wind die het zitten in de Village van de atleet ongemakkelijk maakte, toen we eenmaal aan het rennen waren, was de wind minder opvallend Nike Air Max 270 Womens en de zon was helder - ik kreeg uiteindelijk een beetje zonnebrand op mijn schouders. Na al mijn trainingen bij veel koudere temperaturen gedaan te hebben, voelde het eigenlijk regelrecht voor mij en begon ik de beslissing te betreuren mijn armwarmers te dragen. Maar om een ??of andere mysterieuze reden heb ik ze nooit afgenomen - vreemd dat je Nike Air Vapormax Dames niet altijd doet wat logisch is bij het racen. De combinatie van snelheid en warmte leidde me bij de meeste waterhaltes om water te drinken, en dit zette het podium voor evenementen die zich later zouden ontvouwen. De menigte langs het parcours was precies zoals iedereen had beschreven - groot, luid en ongelooflijk ondersteunend. Elke keer dat we een stad binnenreden, steeg het geluidsniveau aanzienlijk, en dit hielp me niet bij mijn vergeefse poging mijn tempo te vertragen. Rond de 10 Nike Air Max 90 Donne kilometer passeerde ik Team Hoyt en het lawaai van de toeschouwers die hen aanmoedigden was oorverdovend - dit was een van de meest levendige herinneringen die ik heb gehad van de hele race. Ik sloeg de halve marathon op het tempo om tussen een 3: 15-3: 20 te rennen, waarvan ik wist dat het veel te snel was. Mijn tempo begon een beetje te glippen in Nike Air Max Classic BW Hombre mijl 15 en 16 (zie de gesplitste grafiek hierboven) - ze waren de eerste twee splitsingen die ik in 8: 00+ liep. Toen, in mijl 17, vielen de wielen volledig af. Het was lang geleden dat ik in een marathon had gebonsd, maar ik raakte hard tegen de muur. Mijn quads werden volledig neergeschoten en ik wist dat ik klaar was. Ik was al vele malen eerder op deze plek geweest en ik wist wat de volgende 9 mijl zou zijn - het zou niet mooi of bijzonder plezierig zijn. Eerlijk gezegd herinner ik me Nike Air Max TN Femme de laatste 9 mijl niet zo goed. Het was een complete mentale en fysieke strijd om gewoon vooruit te blijven gaan. Ik nam een ??bewuste beslissing om de opwellingen (inclusief alle Heartbreak) te lopen, omdat ik wist dat het proberen om ze uit te voeren me alleen maar dieper in het gat zou steken dat ik voor mezelf had gegraven. Ik heb de downs en Nike Air Max 2017 Femme flats zo goed mogelijk uitgevoerd, maar mijn tempo daalde zelden onder de 9: 00 / mile tot de laatste kilometer. Ik probeerde steeds suiker in mijn lichaam Nike Air Max Command Femme te krijgen en het enige dat aanvaardbaar was, waren de oranje plakjes die door toeschouwers langs de baan werden uitgedeeld (had ik al gezegd dat het publiek geweldig was!). Ik probeerde Gatorade bij de waterstops te nemen, maar het zat niet goed in mijn maag, dus nam ik niet zoveel als zou moeten. Temperatuurregeling was ook een groot Nike Air Max 95 Mujer probleem geworden en bij elke waterstop gooide ik een volle kop over mijn hoofd om mezelf te proberen af ??te koelen. Ik was een puinhoop en ik leed. Ik denk dat het enige dat me verhinderde om meer te lopen dan ik, de schande was die ik voelde toen ik het deed tijdens de Boston Marathon. Hier waren al deze mensen naar deze grote race aan het kijken, en het laatste wat ik had moeten doen was wandelen. Ik voelde me alsof ik de race niet respecteerde door niet naar mijn vermogen te leven, dus ik www.tonyrusconi.it bleef zoveel als ik kon aankunnen. Mijn nieuwe doel was simpelweg een persoonlijk ergste te vermijden, hoewel mijn mentale vaardigheden op dat moment zo zwaar werden uitgedaagd dat ik er moeite mee had om uit te zoeken hoe snel ik moest gaan om dat lot te vermijden....
Voir:
Options:
Sujet(s) Lu Ecrit par Déposé le
ik het deed tijdens de 93 Labi1995 20/05/19 08:26

Options :

Seules les personnes enregistrées peuvent poster sur ce forum.