Phorum: speed & power.

Forum Colo Hauteville

Discussion :

Options :

landing waarschijnlijk

Auteur: Labi1995

Date: 15 mai 2019, 06:51

Met andere woorden, ze doet niets uitzonderlijk snel of langzaam in vergelijking met de andere topvrouwen. Aangezien haar loopsnelheid Adidas Ultra Boost Femme hier lager is dan die van Davila en Goucher, moet ze een langere paslengte hebben dan de anderen om te compenseren (dit veronderstelt dat deze gegevens representatief zijn voor de hele race, wat ze misschien niet zijn). Ondanks dat hij een hielspits is, heeft Davila de kortste standtijd en de hoogste cadans. Goucher heeft een relatief lange standtijd, een kortere swingtijd en heeft verreweg de kortste antennetijd van een van deze dames op dit Nike Air Vapormax Donne punt in de race. Onder de mannen heeft Geoffrey Mutai een snellere swingtijd dan Nike Air Max 90 Homme Noir de anderen, en minder luchttijd (beide voeten van de grond). Hij heeft ook de kortste staptijd, en daarom de hoogste cadans van elk van de mannen. Mosop, een echte spits op de voorvoet, heeft de kortste standtijd en de langste antennetijd - hij is de enige loper hier die meer tijd doorbrengt in de lucht dan op Nike Air Max 90 Femme Rose de grond. Ryan Hall heeft de langste stand-tijd en een relatief lange opstaptijd. Zijn cadans is de laagste van alle lopers die hier worden onderzocht.
Als een eenvoudigere manier om deze hardlopers te vergelijken, is hieronder een spreidingsdiagram te zien waarin elke renner uitgezet is volgens hun waarden voor swingtijd en standtijd. Masop en Goucher komen naar buiten in extreme extremen in deze plot. Mosop heeft een lange zwaaifase, een korte standfase, terwijl Goucher een lange stand heeft, een korte swing. Interessant Nike Air Max 97 Donneis dat de mannelijke en vrouwelijke winnaars Kilel en Mutai in deze plot heel dicht bij elkaar komen, wat suggereert dat ze enige gelijkenis delen in hun gangparameters. Ik weet niet zeker wat, alles in zich, dit alles betekent, maar het is zeker interessant om een ??aantal nummers op de gang van deze Adidas Superstar Femme elite-marathonlopers te zetten. Ik moet dit een beetje verwerken voordat ik echt iets anders kan zeggen, maar ik wilde het plaatsen en kijken of iemand gedachten had. Als er niets anders is, biedt het meer bewijs dat zelfs elites aanzienlijk kunnen vari?ren in hun vorm - men hoeft niet verder te kijken dan Mosop en Mutai. Beiden kwamen binnen onder wereldrecordtijd (hoewel ze niet in aanmerking kwamen voor registratie), en deden dat met heel verschillende gangen, althans wat betreft swing / stand / antenne-timing. Wat vreemd is, Asics Gel Lyte 3 Femme is dat als je naar de video van de twee kijkt, hun vorderingen bijna op elkaar lijken. Ik geloofde aanvankelijk niet de nummers die ik had opgenomen, maar ik ging terug en analyseerde de video opnieuw en kwam met dezelfde resultaten. Wanneer we het hebben over verschillen in de honderdsten van een seconde,Nike Air Max 270 Femme is het moeilijk om verschillen te onderscheiden van schreden op schreden met het blote oog, maar ik veronderstel dat dingen kunnen optellen in de loop van een 26,2 mijl race ... interessante dingen zeker Het kan nuttig zijn om noteer de hoogtes van elk van de hardlopers en gebruik dit ook om de hoek in stand te berekenen om een ??vorm van genormaliseerd zicht op de stand te krijgen. Cadans en runnerhoogte zouden ook iets interessants zijn om te correleren. Ook het presenteren van de tijden in stand versus de algemene paslengte als percentage zou interessant zijn. Geschatte snelheid van elk van de hardlopers op het moment van de video zou ook een nuttige factor zijn om te vermelden. Al deze suggesties draaien rond het proberen de statistieken te normaliseren, zodat we de rijprestaties beter kunnen vergelijken. De lange lopers www.philshotton.co.uk hebben bijvoorbeeld een lagere cadans nodig dan een korte loper voor dezelfde loopgang, dat wil zeggen, als men aanneemt dat de hoeken van de verschillende lichaamsdelen tijdens de cyclus vergelijkbaar zijn als een markering van een soortgelijke loopbaan. De beste manier om ontleen dit aan de beelden is om de tijd in de lucht en de een wiskundig model van parabolische vlucht te gebruiken onder de zwaartekracht. Ik heb wat snelle wiskunde gedaan, in de veronderstelling dat de teenhoogte en de landingshoogte hetzelfde zijn, de vergelijking zou zijn g * T * T / 8. Waarschijnlijk niet een perfect model, gezien het feit dat de tenen en de landing waarschijnlijk een beetje anders zijn hoogte, maar het moet goed genoeg zijn om de basisrelaties te begrijpen - het dubbele van de tijd in de lucht en je verviervoudigt de hoogte, dit is Nike Air Max 95 Mens logisch omdat je twee keer zo snel verticaal moet lanceren, en het duurt twee keer zo lang om de top te bereiken, meerdere van de twee samen en je krijgt vier keer de hoogte.
Voir:
Options:
Sujet(s) Lu Ecrit par Déposé le
landing waarschijnlijk 96 Labi1995 15/05/19 06:51

Options :

Seules les personnes enregistrées peuvent poster sur ce forum.