Phorum: speed & power.

Forum Colo Hauteville

Discussion :

Options :

en de metingen

Auteur: Labi1995

Date: 24 avril 2019, 09:53

Ik vind dit allemaal fascinerend omdat het een overzicht geeft van wat renners deden vóór de komst van de moderne hardloopschoen. Helaas filmde Nett de elites van de dag en het is moeilijk Nike Air Max 90 Hombre om deze personen te vergelijken met moderne recreatieve hardlopers. Het lijkt Nike Air VaporMax Mens er echter op dat Nett geen van de overweldigende, massieve hiel-spitsen heeft waargenomen die zo vaak worden waargenomen in moderne races (zelfs soms onder zeer sterke hardlopers). Als een voorbeeld van de variatie die te zien is onder moderne hardlopers, kijk eens naar de onderstaande foto met voetstappen van hardlopers van mijl 20 van de Manchester City Marathon 2009 (ja, dat is een Vibram Fivefingers hielspeler - hij is een vriend van mij - zijn quads opgesloten en hij moest stoppen en het grootste deel van de laatste zes mijl lopen nadat deze foto werd genomen): We zien nu duidelijk veel variatie in de voetaanval, maar we hebben nog steeds heel weinig idee van hoe deze variatie zich zou kunnen verhouden tot prestatie- of letselrisico. We hebben ook weinig idee van hoeveel rolschoeisel speelt bij het bepalen van voetstappen, omdat het bovenstaande Adidas NMD Femme duidelijk maakt dat we zelfs bij vergelijkbare soorten schoenen allerlei soorten voetaanvaringen tegenkomen (hoewel de overgrote meerderheid van moderne hardlopers wel landen op hun hielen zonder gelijktijdig metatarsaal contact - een categorie die niet door Nett wordt waargenomen). Wat de rol van snelheid / evenement betreft, laat de volgende video van elite vrouwelijke milers uit de 5e avenue 2010 zien dat de meeste middenvoet- of voorvoetstakers zijn: deze video van elites uit de marathon van 2010 in Boston toont een mix van verschillende soorten voetstappen: ik zal erop wijzen dat ik niet denk dat de reden dat moderne recreatieve hardlopers overweldigend veel hielspitzen zijn te wijten is aan hun lagere snelheid - ik denk dat schoeisel is een groot deel ervan. Het ding dat was weggelaten, was het oppervlak. Als je naar de eerste afbeelding in je artikel kijkt, zie je het oneffen oppervlak van de track waar het voetafdrukken bevat. Ik loop op paardenpaden met gladdere oppervlakken dan die baan. Ik vind het bijna onmogelijk om Adidas Superstar Femme een ??goede balans te houden op oneffen oppervlakken bij Nike Air Max 95 Femme het landen op mijn hielen. Zelfs tijdens lange, langzame afdalingen over paardrijpaden ben ik geneigd niet op mijn hielen te landen. Op betonnen trottoirs of wegen kom ik meestal op mijn hielen tenzij ik minimale schoenen draag die geen opgevulde hielen hebben en ik een hoge cadans heb. Door mijn voorvoet te landen, kan ik een goede balans behouden wanneer ik Nike Air Max 90 Femme Fleur op oneffen gras door het park of op paden loop. Ik heb de neiging om gras of paden te vermijden bij het hardlopen op hoge hakken bestratingen. Laat me in het begin van deze review openlijk zeggen dat mijn eerste ervaring met een paar Newton-hardloopschoenen geen goede was. In de winter van 2009 ontving ik een paar Newton Sir Isaac's - ik denk dat dit het eerste paar reviewschoenen was dat ik ooit had gekregen - en ik was best opgewonden omdat ik veel gehoord had over Newton Nike Air Max 2017 Femme en vond dat het concept er interessant uitzag. Blijkt dat ik, ondanks het feit dat ik in die tijd 6-9 maanden in Nike Free 3.0's en Vibram Fivefingers had gelopen, het heel moeilijk had om achterop te blijven in de Sir Isaac's. De schoenen klikten nooit echt met mij, en dat zei ik ook toen ik mijn recensie van Sir Isaac schreef. Afgelopen zomer overtuigde Nike Air Max Classic BW Femme mijn vriend Mark Cucuzzella, eigenaar van de Two Rivers Treads Natural Running Store, me Newton nog een kans te geven en aangeboden om te verzenden Ik heb een paar Newton Distance Racers om uit te proberen. Ik ging ermee akkoord om ze uit te proberen, en ik ben eerlijk gezegd heel blij dat ik dat gedaan heb. De Distance Racer is Newtons schoen met het laagste profiel, met een voorvoet van slechts 2 mm op de hiel. Ondanks deze lage oprijhoek, zijn Newton's verre van wat ik een echte Nike Air Max 270 Womens minimalistische schoen zou noemen - en op hun waarde schatten ze niet dat ze minimalistisch zijn. Er is een gezond stuk stevige tussenzool in de Distance Racer, en de metingen die worden gerapporteerd door Running Warehouse bevestigen dit: 30 mm hak, 28 mm voorvoet. Bovendien hebben de Distance Racers sportmerken van Newtons voorvoetschoenen, die bij Nike Air VaporMax Femme elke stap samendrukken en terugspringen (zie de afbeelding hieronder). Met andere woorden, er zit behoorlijk wat materiaal en technologie onder de voeten. Desondanks wordt het gewicht nog steeds redelijk gehouden en mijn Distance Racers komen recht uit bij 8,6 oz in maat 10.
Voir:
Options:
Sujet(s) Lu Ecrit par Déposé le
en de metingen 95 Labi1995 24/04/19 09:53

Options :

Seules les personnes enregistrées peuvent poster sur ce forum.