Phorum: speed & power.

Forum Colo Hauteville

Discussion :

Options :

n wat duidelijk falty

Auteur: Labi1995

Date: 22 avril 2019, 06:15

Van mijn vele jaren als competitieve afstandsloper (mijn Nike Air Max 90 Femme weg naar een 2:28 marathon op 23-jarige leeftijd in 1980) en mijn 2Nike Air Max 270 Womens 6 jaar sportpsychiater, vind ik deze fascinatie die velen nu hebben van het kijken alleen hoe de voet van een hardloper de grond raakt op het moment van een voetstaking, zonder rekening te houden met de veelheid van andere biomechanische, fysiologische en psychologische factoren die bijdragen aan het verbeteren van de hardloopprestaties en het verminderen van de letselratio om analoog te zijn aan "niet in staat zijn om de bos voor de bomen ".
Ook al heb ik veel van mijn runner-pati?nten opgedragen om de voorbije kwart eeuw de verwondingen van renners te behandelen, en ik denk dat we het daarover eens zijn, ik vind het verkeerd om renners te coachen om te proberen grote wijzigingen aan te brengen in hun voet opvallend patroon. Ik geloof dat we op dit moment gewoon Nike Air Max 2017 Dam niet over voldoende informatie beschikken om te weten hoe en waarom het centrale zenuwstelsel "besluit om een ??bepaald voetafbreekpatroon te kiezen tijdens verschillende loopsnelheden en in verschillende schoenconstructies. Factoren zoals het vermogen om de enkel te dorsaalflexeren met de knie uitgebreid, wat ik duidelijk gezien heb als een factor in hoe een renner ervoor kiest om te voetballen tijdens het hardlopen in de duizenden lopers die ik heb onderzocht, wordt nooit genoemd in deze discussies. Ik geloof dat het metabolische werk dat nodig is om de enkel voldoende te dorsiflexen tijdens de laatste fase van het rennen die aan de gang is, een zeer belangrijke factor is in de reden waarom de centrale zenuwstelsels van sommige hardlopers ervoor kiezen om te hakken en waarom de centrale zenuwstelsels van andere hardlopers kiezen Nike Air Max 90 Mujer voor middenvoet- of voorvoetaanval tijdens het hardlopen. Daarom dring ik erop aan dat iedereen die brede, ingrijpende uitspraken doet over wat de "beste manier is om voetstappen te doen" tijdens het hardlopen, aangezien, voor zover het wetenschappelijk onderzoek betreft, en mijn klinische ervaring bij het behandelen van duizenden van loopblessures betreft, lijkt het iets te zijn dat veel meer onderzoek en klinisch onderzoek zal vereisen voordat we de complexe processen die in de voet-treffende patronen ingaan volledig begrijpen en hoe deze processen de mate van letsel van de tweevoetige menselijke atleet be?nvloeden . Er is voldoende bewijs in races van alle afstanden, inclusief de race waar Pete's video's van heeft, het percentage van geen hakken. trikes zijn hoger naarmate de voorkant van het veld dichterbij komt. Je krijgt Nike Air Max 95 Dam nog steeds topatleten van topatleten die op staking toeslaan bij lange afstandsevenementen, maar geen enkele voor zover ik weet voor de sprintevenementen. Het is duidelijk dat de sprintevenementen worden gedomineerd door kracht en dat het landen op de grond van cruciaal belang is. In de lange afstandsevenementen waar metobolitieke effici?ntie veel belangrijker is dan het maximale vermogen, is er nog steeds ver verwijderd van een gelijkmatige verdeling van voetstappen door het veld - dit suggereert voor mij dat het zeer waarschijnlijk is dat er nog steeds een voordeel is met een voorvoet of middenweg. voetstaking, maar het is veel minder significant dan verschillen in sprintevenementen. Als dit voordeel niet bestond, waarom zou er dan in hemelsnaam een ??disproprotioneel aantal niet-hakkende spitsen vooraan staan? Moeten we geloven Nike Air Max 270 Damen dat niet-hakkende stakers op de een of andere manier harder proberen in trainingen en races? Of zijn strijders zonder hak gewoon genetisch meer geluk dan hakstakers?
"In feite toonde het onderzoek naar de modellen van computergestuurde modellen door de groep van Joe Hamill bij UMass uit 2009 aan dat de meest energiezuinige hardloopvorm hiel-opvallend was (15,9 W / kg) in vergelijking met de middenvoet-slag (16,9 W / kg), een verschil van 6,3% in metabole effici?ntie voor de 4,0 m / sec (6,42 mijl gang) steady-state hardloopsnelheid gekozen door de onderzoekers (Miller RH, Russell, EM, Gruber AH, Hamill J. Foot-strike patroon selectie om het energieverbruik tijdens het hardlopen te minimaliseren : een computersimulatiestudie, Proc Am Soc Biomech Conference, State Nike Air Max 90 Femme College, PA, 2009). "Het citeren van wat duidelijk falty onderzoek www.melanieo.fris, ondermijnt alleen maar je argumentatie. De deficit van 6,3% is duidelijk volledig uit de war met de realiteit, zijn wij ook van mening dat al die succesvolle elite non-hakstakers beter zijn dan 6,3% in andere gebieden van dat deel dan dat tekort compenseert? Zelfs met het doen van een persoonlijk experiment van één - als dit onderzoek zelfs dicht bij correct zou zijn geweest, gaande van een hielomslag naar een niet-hiel staking leidt dit tot een duidelijke toename van de belasting van het lichaam - waarneembaar door een verhoogde ademhaling en hartslag. rate. Ik heb zeker nooit een dergelijke verandering in het veranderen van de hartslag op mijn monitor waargenomen tijdens het experimenteren met het lopen.
Voir:
Options:
Sujet(s) Lu Ecrit par Déposé le
n wat duidelijk falty 75 Labi1995 22/04/19 06:15

Options :

Seules les personnes enregistrées peuvent poster sur ce forum.